Obserwatorzy

27.02.2013

Avene Cicalfate Repair Cream


Jest to moje ostatnie odkrycie jeśli chodzi o pielęgnację mojej skóry.



W ostatnim czasie nie mogłam sobie z nią poradzić. Mam skórę tłustą, która ostatnio miejscami strasznie się przesuszała, ale cały czas błyszczała, dodatkowo wyskakiwały mi bardzo bolące podskórne krosty. Generalnie stan mojej cery był fatalny! Poszłam więc do Hebe po "coś" bardziej treściwego dla mojej skóry (do tej pory używałam bardzo lekkich kremów). W planach miałam kupić krem z Biodermy hydrabio wersję na skóry suchej (kiedyś miałam tą dla normalnej i mieszanej i byłam bardzo zadowolona), jednak ostatecznie zdecydowałam się na krem z Avene. Skusił mnie opis producenta na opakowaniu i to, że jest antybakteryjny oraz zapewnienia, że nie zapycha porów. Gdy przyszłam do domu i otworzyłam opakowanie i zobaczyłam tą bardzo gęstą i treściwą konsystencję kremu stw., że to nie był raczej dobry zakup. Jednak bardzo się myliłam. W pierwszym tygodniu kremu używałam tylko na noc, ze względu na jego tłustość. Po tym czasie zdecydowałam używać go również na noc.



Krem bardzo ukoił i nawilżył moją skórę. Nie ma mowy o suchych skórkach, przesuszeniach, czy podrażnieniu. Dodatkowo stany zapalne, które miałam stopniowo zmniejszały się. W tym momencie nie wyskakuje mi nic nowego, a cera w całości się wygojona. Krem absolutnie nie zapchał mojej skóry. Po nałożeniu skóra jest świecąca i tłusta. Mimo to używam go na dzień. Po ok. 15 minutach od nałożenia kremu, nakładam moj podkład 123 perfect Bourjois. Podkład bardzo dobrze się na nim trzyma, ładnie stapia ze skórą. Nic się nie wałkuje, nie rozpływa. Całość matuję jeszcze pudrem sypkim z Essence fix & matte. Po kilku godz. świecę się i muszę się przypudrować, ale tak szczerze ja zawsze się świecę, po każdym kremie.



Krem dodatkowo świetnie sprawdzi się np. na zajady, podrażnienia po goleniu etc.

Kupiłam go w % w Hebe za 40zł.

Serdecznie polecam!

17 komentarzy:

  1. Kurcze mam dokładnie ten sam problem co ty miałas, chętnie wypróbuje ten krem tylko cena także jest "ciekawa" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tani nie jest ale uważam, że na twarzy nie ma co żałować - poza tym on jest bardzo wydajny :) poelcam

      Usuń
  2. Ciekawy produkt:) Ja z avene uwielbiam krem do rąk:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z czystym sumieniem również mogę polecić Cicalfate i całą linię Avene!! Cicalfate oczywiście również używalam i uważam, że na takie małe, drobne zranienia, po zabiegach- idealny!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba jeszcze nigdy nic nie mialam z Avene, jakos do tej pory bardziej mnie interesowaly LRP, albo Eucerin lub inne znane marki. Ciekawe,ze tak tlusty i tresciwy krem nie robi krzywdy i nie przyczynia sie do powstawania nowych zmian na skorze :> Ja ostatnio odkrylam krem babydream do twarzy i ciala - pieknie, delikatnie nawilza, uspokaja cere a do tego kosztuje kolo 5zl :)) Absolutnie nie zapchal mojej tradzikowej i tlustej skory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może ze względu na skład miedź i cynk? nie wiem, ale fakt jest taki że mnie nie zapchał a tego bardzo się bałam :)

      Usuń
  5. Mi właśnie też się zrobiło parę bolaków i mam załamkę nic mnie tak nie dołuje jak bolące pryszcze na twarzy, i wyglądam fatalnie!
    Musze też go wypróbować.
    Pozdrawiam Maya :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mamy te same problemy z tego co widzę, u mnie też w takim razie prawdopodobnie by się sprawdził :)
    Pozdrawiam Malinową koleżankę i dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  7. czytałam już kilka pozytywnych opinii o tym kosmetyku, sama jeszcze nie próbowałam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja koleżanka chwali sobie ten kosmetyk, ja nie miałam okazji go testować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja cera nie świeci się, mam za to problem z suchością i przebarwieniami. Czasami wyglądam wręcz jak muchomor, mam mnóstwo plam i do tego piegi. Znasz jakiś dobry krem nawilżający, lekki (po tłustych zaraz mam wypyp) i do tego usuwający przebarwienia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lekki nawilżający - polecam BIODERMA HYDRABIO wersję do skóry normalnej i mieszanej, bardzo lekki nawilżający krem który Cię nie zapcha, jeśli chodzi o przebarwienia mnie pomógł krem bandi złuszczający na noc - na dzień pamiętaj o ochronie spf :) ale efspertem w tej dziedzinie nie jestem - tak naprawdę musisz szukać, bo jednak każda cera jest inna i ma inne potrzeby

      Usuń
  10. Ostatnio również mam dziwne podskórne problemy:/ myślałam że źle oczyszczam twarz, ale to chyba nie ten problem. Pewnie go spróbuję, cena jest niska tak więc również zachęca do zakupu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na cerę wpływ ma wszystko: dieta, stres, pielęgnacja, hormony etc. myślę, że oczyszczanie jest bardzo ważne dla naszej cery, złuszczanie i nawilżanie też oczywiście

      Usuń
    2. Tak, naturalnie staram się odpowiednio złuszczać skórę jak i nawilżać, ale chyba to moja cera nie przyjmuje mojego nowego kremu na dzień, dlatego szukam teraz innego :)

      Usuń