Obserwatorzy

20.09.2012

Zwierciadło i nowy kalendarz

Od dziś dostępny jest nowy numer jednej z gazet którą bardzo lubię. Mowa o magazynie Zwierciadło. W tym miesiącu do gazety  dołączony jest prezent :) Jest to uroczy mały kalendarzyk na 2013 rok (idealny do torebki!).

 
Wczoraj podczas wizyty w Ikei kupiłam moje ulubione świeczki zapachowe. A skoro świeczki pojawiły się w moim mieszkaniu, oznacza to tylko jedno... sezon jesienno-świeczkowo-herbaciany rozpoczęty. W takie zimne jesienne wieczory jak ten, lubię wygodnie rozsiąść się w swoim fotelu z kubkiem gorącej herbaty, zapalić ulubioną świeczkę i poczytać coś lekkiego. Dziś wieczór umila mi świeczka jabłko-cynamon i magazyn Zwierciadło.
A Wy jak lubicie spędzać jesienne wieczory?
 
Pozdrawiam !

4 komentarze:

  1. Ja też uwielbiam zaszyć się w ciepłym domu ze świeczką u boku i oddać się interesującej lekturze lub obejrzeć coś ciekawego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również :) książka, film , serial :) gotowanie :) gry planszowe :)
    też mam ten kalendarz - jest uroczy.
    Zapraszam do mnie.
    Pozdrawiam
    Agga

    OdpowiedzUsuń
  3. mam to zwierciadło i tą wersję kalendarza nawet już cos tam notowałam chociaż jest na przyszły rok dopiero :) ale jego szata jest sliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam taki sam kalendarz tylko w tym drugim wzorze:-)

    OdpowiedzUsuń