Obserwatorzy

19.01.2014

NeoStrata Sheer Hydration SPF 15 emulsja nawilżająca na dzień

Dziś kilka słów o kosmetyku, który odmienił moją pielęgnację twarzy. Od kiedy używam tego produktu moja skóra zdecydowanie lepiej wygląda. Wcześniej bywało z nią różnie... przetłuszczała się, ale miejscami była przesuszona. Dodatkowo przebarwienia i tendencja do zapychania.
Podczas wizyty w SuperPharm podeszła do mnie jedna z Pań z obsługi z propozycją pomocy. Zdecydowanie odmówiłam, bo chciałam sama popatrzeć, poczytać i zdecydować (wiecie jak to jest). Jednak Pani mi nie odpuściła i weszłyśmy w rozmowę. Miałam w planach kupić krem z Avene lub La Roche Posay. Przed ostatecznym wyborem podeszła do nas jeszcze jedna Pani (z nieskazitelną cerą!!) z obsługi i dołączyła do rozmowy. Zdecydowanie poleciła mi tą emulsję. Zachwalała ją pod każdym względem (sama jej używała). Opis tego kosmetyku idealnie odnosił się do potrzeb mojej skóry, jednak jego cena (prawie 140zł!) zdecydowanie mnie od niego odrzucała. Po krótkim zastanowieniu jednak zdecydowałam się kupić ten krem i szczerze uważam, że to były dobrze wydane pieniądze.

 
Ale po kolei :)
Krem zamknięty jest w higienicznym opakowaniu z pompką. Za cenę 135zł dostajemy 50ml produkty (czasem bywają promocje -20% więc warto wtedy nabyć ten kosmetyk).
 
 
Konsystencja kremu jest idealna (ani za gęsta, ani za lekka), bardzo delikatna, świetnie się rozprowadza. Wchłania się praktycznie do matu (ale nie takiego płaskiego matu, do matu zdrowo wyglądającej skóry). Krem jest bardzo wydajny. Jedna pompka wystarcza mi na zastosowanie produktu na całą twarz.
 
 

Krem świetnie się sprawdza pod makijaż. Podkład trzyma się na nim cały dzień. Świetnie się rozprowadza, podkład się nie roluje.

 
Zgadzam się ze wszystkim co obiecuje nam producent na opakowaniu! Krem zdecydowanie poprawił wygląd mojej skóry (używam go 3 m-ce). Jest delikatny, ale mimo to świetnie nawilża i wygładza skórę. Czy redukuje nadmiar sebum? Tak, od kiedy  używam tego produktu mam wrażenie, że moja skóra ma wszystko to czego potrzebuje. Nie świece się tak jak dawniej po 1h. Oczywiście pod koniec dnia pojawia się lekkie świecenie, ale nie jest to tłuszcz który jest bardzo widoczny na twarzy, jest to delikatny błysk zdrowo wyglądającej skóry.
Co do redukcji przebarwień na pewno w tym pomaga. Moje przebarwienia znaczne się zmniejszyły, ale uważam że jest to głównie zasługa innego preparatu którego używam na noc. Emulsja na pewno w tym pomaga, ale w moim przypadku zasługą tego jest inny produkt.
Poprawia jędrność skóry - tak! Skóra po tym produkcie jest tak napięta i jędrna, wygładzona - idealna. Krem absolutnie mnie nie zapchał, ani nie podrażnił.
Dodatkowym jego plusem jest ochrona SPF 15.
 
Dla mnie jest to ideał! Polecam Wam serdecznie ten produkt.
 
Słyszałyście o nim? Może używałyście coś z tej firmy co również jest godne polecenia?

2 komentarze:

  1. Czuje, że mi spodobałby się ten krem, rozejrzę się za nim ;)
    A gdzie Ty straciłaś się? Wszystko w porządku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajdziesz go bez problemu w naszym sklepie na http://www.sklepestetyka.pl/neostrata

      Usuń