Obserwatorzy

16.07.2012

nowości kosmetyczne

A raczej kosmetyki, które się u mnie sprawdziły i kupiłam je ponownie.
Mowa o genialnej wodzie termalnej Avene (teraz jest świetna promocja w aptekach Super Pharm, można ją kupić za 15,99pln).
Używam jej każdego dnia, rano po oczyszczeniu twarzy i obowiązkowo wieczorem po demakijażu. 
Kolejnym sprawdzonym już produktem jest peeling do ciała z Joanny.
Dziś wybór padł na żurawinę.
I ostatni kosmetyk to mus do ciała z firmy Garnier. 
Mam kilka maseł do ciała w swojej łazience, jednak na bardziej upalne dni są dla mnie za ciężkie. Mus ma lekką konsystencje i mam nadzieję, że się u mnie sprawdzi.

Pogoda dziś bardzo kapryśna.
Rano mocne słońce, później silny wiat, ulewa, a teraz zrobiło się zimno i pochmurno.
Mam nadzieję, że pogoda poprawi się w najbliższych dniach, bo w sobotę razem z moim facetem planujemy małą wycieczkę za miasto :)

Pozdrawiam! :*

1 komentarz:

  1. woda termalna z Aveve jest genilana :) Obecnie używam od Vichy, ale raczej powrócę do wcześniejszej :) Świetne kosmetyki.


    Pozdrawiam!

    http://eva-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń