Obserwatorzy

29.10.2012

mroźny poniedziałek i zakupy

Witajcie Kochane !
U Was też dziś rano było tak mroźno?
U mnie temp. rano -6 stop.
Dziś w końcu mam wolny dzień, mogę pozałatwiać zaległe sprawy i napisać do Was :)
Miałam strasznie ciężki tydzień i weekend też.
Ten tydzień na szczęście jest trochę krótszy i "wolniejszy" od poprzedniego, więc mam nadzieję, że odpocznę i nadrobie zaległości w domu i nie tylko ;)

Byłam dziś na małych zakupach.
Miałam wejść tylko do Empiku po książkę, ale przy okazji odwiedziłam też kilka innych sklepów. Nic aż tak bardzo nie zwróciło mojej uwagi.
Kupiłam jedynie prostą ciemnoszarą spódniczkę w H&M która strasznie mi się podoba.
Od dawna chciałam kupić sobie taką klasyczną spódnicę.
Jest ciepła, na zimę idealna :)
Kupiłam też tonik, ponieważ skończył mi się hydrolat.
Zdecydowałam się na tonik z Dermiki do skóry suchej i normalnej (od kiedy używam kremu Bandi - który nawiasem mówiąc jest rewelacyjny- chcę trochę bardziej dbać o nawilżenie skóry).
I najważniejszy element zakupów - książka.
TRZY OBLICZA POŻĄDANIA Megan Hart :)
 Przeczytałam wczoraj jej recenzję na stronie Empiku i stw., że chcę ją przeczytać.
 

Ja teraz uciekam do obowiązków domowych...
 
MIłego dnia :*

2 komentarze:

  1. Fajne zakupy;) Daj znać co myślisz o książce jak przeczytasz ;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. recenzja ksiazki byłaby dobrym pomysłem:)

    obserwuje i zaparszam do siebie czesciej!:)

    OdpowiedzUsuń