Obserwatorzy

2.11.2012

tag :)



Dziękuję bardzo za otagowanie :) SantaMargherita :*


ZASADY:

1. Odpowiedzieć na pytania.

2. Otagować 5 osób.

3. Podziekować osobie, która nominuje ;)





1. Twój naturalny kolor włosów ? ciemny blond :)



2. Twój obecny kolor włosów ? Teraz są ciemne, farbowałam je na brąz, jednak chcę zrezygnować z farbowania i powrócić do naturalnego koloru włosów.



3. Aktualna długość włosów ? mocno wycieniowana, długość za ramiona



4. Długość, na jaką chciałabyś zapuścić ? Miałam bardzo długie włosy, obciełam je ok. m-ać temu żeby je zregenerować i nadać im kształtu i lekkości, dlatego zdecydowałam się na mocne cieniowanie :)



5. Jak często podcinasz końcówki ?  od kiedyś robiłam to co 2-3 m-ce, teraz robię to raz na 6 m-cy


6. Twoje włosy są proste, kręcone czy falowane ?  moje włosy są falowane :)



7. Jaką porowatość mają Twoje włosy ?  moje włosy łatwo się układają, mają tendencję do puszenia się, dlatego bardzo dbam o ich nawilżenie (zwłaszcza końcówek) 



8. Jakie są Twoje włosy (np. suche, przetłuszczające się itp.) ? U nasady przetłuszczające się, końce suche :)



9. Jak wygląda Twój rytuał codziennej pielęgnacji ? Staram się nie myć często włosów. Na ten moment udało mi się przyzwyczaić włosy i myję je co 3 dni (podreślam że wtedy chodzę w związanych włosach, jeśli chodzę w rozpuszczonych po 1,5 dnia nadają się do mycia...), używam dobrze oczyszczających szamponów, następnie na włosy od połowy w dół nakładam odżywki/maski nawilżające (ważne jest dla mnie by maski odżywki i szampony nie miały w składzie silikonów). Po umyciu włosów na końce nakładam olej z pestek śliwki/ lub pryskam je sprayem Balea do włosów kręconych(jeśli decyzuję się na rozpuszczone włosy), czasem używam pianki. Jeśli spinam włosy używam lakieru Taft :) od czasu do czasu nakładamna noc olej mackdamia :)ot moja cała pielęgnacja :)



10. Czego nie lubią Twoje włosy (np. wiatru, sylikonów, wszystko co przyjdzie do głowy) ?

SILIKONÓW, wilgoci, prostownicy




11. Co lubią Twoje włosy ( np. olejowanie ) ?


 

lubią odżywki nawilżające, olejki

12. Jaka jest Twoja ulubiona fryzura ?

Lubię siebie w rozpuszczonych włosach, ale rzadko tak chodzę. Osttanio bardzo często spinam włosy w koński ogon, przód lekko tapiruję, robię tzw. irokeza.


13. Gdyby włosy umiały mówić, to co by powiedziały ?

Nie spinaj nas tak często :D



14. Od kiedy stosujesz świadomą pielęgnację ?

Świadomą pielęgnację stosuję od ok. 2 lat :)





Taguję:
1) EjBi
2) Lady Ax
3) kobietka
4) Mała Gosia


Dziękuję :*

2 komentarze:

  1. Mój kalendarz kupiłam przez internet. Z tego co wiem to w empiku tez go dostaniesz.

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje za otagowanie :) w wolnej chwili na pewno odpowiem na pytania :)

    OdpowiedzUsuń