Obserwatorzy

11.11.2012

Zostałam nominowana do zabawy przez 3 Kobietki:
 
Dziękuję Wam bardzo za wyróżnienie :*
 
Wyróżnienie Liebster blog otrzymuje się od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób, informując je o nominacji i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga od którego otrzymało się wyróżnienie.
 
No to lecimy z tymi pytaniami :)
 
pytania od: Mała Gosia
 

1. Przyjaźń jest dla mnie...
 
bardzo ważna w życiu

2. Wymarzona praca, którą chciałabyś wykonywać?
 
właśnie jestem na etapie zmiany pracy
chciałabym mieć pracę która daje mi satysfakcję i możliwość rozwoju

3. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
 
uwielbiam makarony w każdej postaci :)

4. Wydarzenie, które zmieniło Twoje życie.
 
przeprowadzka do innego nieznanego miasta

5. W blogowaniu najbardziej lubię...
 
 mogę tu pisać o wszystkim, dzielić się zwoimi radościami, pasjami
czerpię dużo motywacji i pomysłów z innych blogów :)

6. Książka, która wywarła na Tobie największe wrażenie.
 
Możesz uzdrowić swoje życie  Louise L. Hay

7. Co jest Twoją pasją?
 
sport, podróże, ostatnio odnajduję się w gotowaniu

8. W swoim życiu najbardziej żałuję...
 
wielu rzeczy... ale wszystko w życiu ma jakiś sens :)

9. Co zrobiłabyś z milionem euro?
 
spełniła swoje marzenia :) wyjechała na wakacje, wybudowała dom, część pieniędzy przeznaczyłabym na schronisko dla zwierząt

10. Kosmetyk bez którego nie umiesz żyć?
 
krem do twarzy i tusz do rzęs

11. Ulubiona myśl, aforyzm, cytat?
 
 
Kobieca Kobietka:
 
1) Co najbardziej w sobie lubisz
 
hmmm....
 
2) Czy osoby z Twojego otoczenia (rodzina, znajomi z pracy lub uczelni) wiedzą, że prowadzisz blog
 
nie
3) Masz tatuaż
 
nie
4) Najpiękniejsze wspomnienie
 
jest ich kilka, zostawie je dla siebie :)
5) Masz jakieś zwierzątko
miałam, niestety nie ma go już z nami :(
 
6) Gdzie planujesz spędzić Sylwestra
 
nie mamy jeszcze planów
7) Czy martwi Cię to, co ludzie o Tobie myślą lub powiedzą
 
już nie
8) Szpilki czy balerinki
 
uwielbiam szpilki, ale dla wygody częściej wybieram baleriny
9) Ulubiony serial
 
jedyny jaki oglądam Rodzinka.pl
10) Lubisz słuchać muzyki - jakiej?
 
chyba jak każdy :) słucham różnej muzyki :)
11) Na jaki prezent czekasz od Mikołaja
 
mam kilka marzeń
np. zegarek który podoba mi się od jakiegoś czasu
zobaczymy co Mikołaj przyniesie :)
 
 
Ava Valk
 
1. Co lubisz czytać?
 
lit. dot. rozwoju osobistego
ksiązki obyczajowe
kryminały
 
2. Kogo lubisz słuchać?
 
nie mam ulubionego wykonawcy / zespołu
3. Kogo lubisz oglądać?
 
Michael Douglas, Johnny Depp :)
 
6. Czy uważasz się za patriotkę?
tak
 
7. Dlaczego założyłaś bloga?
 
 
8. Co najbardziej cenisz u innych?
 
lojalność, szczerośc
9. Wolisz sok czy wodę mineralną?
 
sok
10. Brunet czy blondyn a może rudy?
 
mój brunet, ale zawsze miałam słabość do blondynów
11. Jakie masz marzenia?
 
na ten moment znaleźć pracę w której będę się spełniać :)
 
                             

3 komentarze:

  1. Dziękuję za odpowiedzi! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm, no ja również pragnę zaprosić Cię do tego tagu:) Szczegóły: http://my-life-my-passions.blogspot.com/2012/11/pierwszy-tag-na-tym-blogu-liebster-blog.html

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń