Obserwatorzy

3.12.2012

grudzień

Grudzień już się zaczął, w radiu grają świąteczne piosenki, centra handlowe ubrane są w świąteczne ozdoby, a za oknem dziś u mnie biało :) To wszystko powinno sprzyjać dobremu nastrojowi. Jednak u mnie ostatni tydzień był bardzo ciężki i jakiś przygnębiający... ale przecież każdy czasem ma gorszy czas? Widzę światełko w tunelu i mam nadzieję, że z dnia na dzień będzie coraz lepiej, a w Nowy Rok wejdę zwarta i gotowa do działania! Silniejsza, zdecydowana, pewna swoich celów!

A tak z innej beczki przeziębiłam się... całą noc nie spałam, tak bolało mnie gardło. W domu nic poza wapnem i wit. C nie mam (ten czas tak szybko leci, że nie pomyślałam nawet żeby przygotować domową apteczkę).  Dziś po pracy czeka mnie obowiązkowa wizyta w aptece.

Życzę Wam wszystkim miłego dnia ! :*

P.S. Dziś w sklepach internetowych dzień darmowej wysyłki ;-)

1 komentarz:

  1. Kochana polecam Ci strasznie na przeziębienie Mleko z miodem i czosnkiem. oraz ciut ciut masełka. Wiem ze smak nie jest najlepszy( chociaż ja kocham czosnek i nie przeszkadza mi to) to efekty daje niesamowite. Domowy sekret, a potrafi pomóc :)

    OdpowiedzUsuń