Obserwatorzy

31.12.2012

sylwester

Nasze plany na ten wieczór zmieniły się dziś rano o 180 stopni... dla mnie to tylko dowód na to, że życie bywa nieprzewidywalne i bardzo zaskakujące. Na niektóre rzeczy nie mamy wpływu... Mimo to, mam zamiar spędzić ten wieczór miło i radośnie. Niektórzy mówią "jaki sylwester, taki cały rok", a że ten rok 2012 (bardzo się cieszę, że już dobiega końca) był dla mnie jednym z gorszych, to liczę na to (ja to wiem!!!!), że ten 2013 rok będzie lepszy i wynagrodzi mi troski i problemy z tego 2012 roku :)
Postanowienia na 2013 rok mam już spisane. Obym w nich wytrwała i chociaż część z nich udało mi się zrealizować.

Życzę Wam udanego wieczoru i wszytskiego co najlepsze w tym 2013 roku! Aby Wasze wszystkie plany i marzenia spełniły się!
Buziaki :*

A. :*

8 komentarzy:

  1. Wszystkiego najpiekniejszego
    Trzymam kciuki zeby wszystkie postanowienia sie spelnily :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście, te postanowienia to jest bardzo ważna rzecz, zwłaszcza, jeśli bierze się je na poważnie. :) ja mam zamiar na pewno więcej się śmiać. :)

    Na moim blogu zorganizowałam konkurs wraz ze sklepem Partnersa, może zechcesz sprawić sobie prezent i weźmiesz udział? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego:) aby był lepszy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A co sądzisz o 'sztuce planowania' wart przeczytać ??

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za życzenia :)
    Wszystkiego najpiękniejszego w Nowym Roku Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałości w 2013! A co to za postanowienia? Czy chociaż niektóre będą opisane na blogu? :-)

    OdpowiedzUsuń