Obserwatorzy

29.03.2013

marcowe denko





1. Samoopalacza Sun Ozon z Rossmanna - był ok. umiejętnie aplikowany nie pozostawia smug, opalenizna nie jest pomarańczowa, utrzymuje się do 5-6 dni, zapach.... okropnie śmierdzi! no ale to samoopalacz więc musi śmierdzieć :) POLECAM

2. Żel pod prysznic Radox, bardzo wydajny, ładny zapach, zwykły żel, cena promocyjna zachęca do zakupu.

3. Bielenda bawełna płyn do demakijażu - z całej trójki (bawełna, awokado, oliwka) ten najmniej mi podpasował... ma teoretycznie wzmocnić rzęsy, ja natomiast zauważyłam, że podczas demakijażu sporo mi ich wypadało, dodatkowo nie dokładnie usuwał makijaż (tusz, kredkę), był ok. ale wolę zdecydowanie awokado i oliwkę

4.Odżywka Natur Vital - ładny zapach, bez silikonów, ogólnie ok. ale cena dosyć wysoka (ok 18zł), a znam tańsze ie lepiej działające na moje włosy odżywki. Nie kupię jej ponownie


5. Fenjal, dezodorant sensitive, delikatnie pachnie, nie brudzi ubrań, nie jest to mocna ochrona (ja używam etiaxilu), używam go bardziej dla zapachu w tych okolicach, myślę że solo by sobie nie poradził, miałam poprzednio wersję kwiatowa i tamta o wiele bardziej mi pasowała, ten był ok. jednak nie kupię go ponownie - wersję kwiatowa TAK :)

6. BeBeauty - 2 opakowanie w użyciu - super kosmetyk za niska cenę :)

7. Peeling morelowy Yves Rocher - był ok., delikatnie złuszczał, dosyć wydajny, jednak nie kupię go ponownie.

8. Mus do ciała Perfecta SPA - pisałam o tym kosmetyku, cieszę się że już się skończył. Nie kupię go ponownie


9 komentarzy:

  1. Mam ten płyn do makijażu z Bielendy z bawełną i też wolę czarną oliwkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się skusić na micel z biedronki. Swego czasu miałam straszną ochotę na ten peeling z YR ale jakoś tak mi przeszło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem Ci, że za ta cene można kupić coś lepszego :)

      Usuń
  3. mialam tylko radox,ale ja ich nie lubie,niewydajne,wole dove,nove,joanne
    u mnie dzis post z plynem micelarnym bioderma
    smakowitych i slonecznych swiat wielkanocnych zycze x x x

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam Twój blog do "LIEBSTER AWARD". Więcej info i pytania u mnie na blogu: http://7szminek.blogspot.com/2013/04/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Latem też niekiedy stosuję ETIAXIL, ale przyznam, że mnie trochę niepokoi ta jego moc działania.

    OdpowiedzUsuń