Obserwatorzy

12.05.2013

Golden Rose Holiday

Nowość od Golden Rose - lakiery Holiday.
Jak tylko zobaczyłam je u jednej z dziewczyn na blogu wiedziałam, ż muszę je mieć!
Lakiery z Golden Rose bardzo lubię, ze względu na cenę, jakość i trwałość.
 Lakiery Holiday jak opisuje nam producent to "najpopularniejsza kolekcja lakierów do paznokci tego sezonu".

 
 
Opis ze strony:
 
Nowo opracowana " teksturowa" formuła lakieru imituje cukrową posypkę oraz magicznie połyskujące drobinki brokatu o matowym wykończeniu.



Seria zawiera 17 modnych odcieni o matowym wykończeniu.
Lakiery o numeracji 51-60 to połyskujące drobinki brokatu, natomiast kolory o numeracja 61-67 to lakier o efekcie cukrowej posypki.



Nie należy używać bazy pod lakier oraz top coat.
Zaleca się nałożenie dwóch cienkich warstw.
Po nałożeniu pierwszej warstwy należy odczekać kilka minut do dokładnego wyschnięcia, a następnie nałożyć kolejną warstwę.
Lakier zapewnia długotrwałe matowe wykończenie z efektem cukrowej posypki.
 
Paleta kolorów:







Jak zobaczyłam te bajeczne kolory oszalałam!
Nie wiedziałam na który z nich mam się zdecydować.
W końcu kupiłam srebro nr 51


Jeszcze nie używany, ale ze zdjęć na jednym z blogów efekt był cudowny.



Drugi kolor to mocny, matowy róż nr 65.
 
 

A tu efekt na paznokciach (2 warstwy).
Pierwsze wrażenia?
Lakier szybko schnie, efekt na paznokciach jest bardzo ciekawy, paznokcie wyglądają jak żelki w posypce cukrowej!


zdjęcia robione telefonem, do końca nie oddają efektu





Jeszcze jednym lakierem na który się zdecydowałam jest piękny delikatny fioletowy odcień z serii Rich Color nr 38.
Mam go obecnie na stopach.
Będzie pięknie prezentowała się latem do opalonej skóry.
Pędzelek ma płaski, dobrze zbity - bardzo podobny do tego z lakieru Rimmel.
 
 


Cena lakierów Holiday ok 13zł. Jak na lakiery Golden Rose jest to cena wysoka.
Ale za ten efekt i jakość myślę, że wart jest tej kwoty.
Lakier Rich Color to wydatek ok 6-7zł.
Kupiłam też topcoat Quick dry - utwardzający lakier ochronny, wysycha już w 60 sek.
Cena ok 6-7 zł.

Co myślicie o tych lakierach?
Podoba się Wam efekt jaki dają?

Miłej niedzieli :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz