Obserwatorzy

11.05.2013

nowości w garderobie

z ostatnich tygodni
uzupełniłam szafę o zwykłe basicowe topy (szary - camaieu; biały - C&A), które zawsze się przydadzą i pasują do wszystkiego
kupiłam wygodne dresy z obniżonym stanem (New Yorker), 
biały sweterek (Bershka), szary kardigan (Pull&Bear), koszula mgiełka (New Look)
biała bluzka obszyta kryształkami (Reserved)
i czarna z wyciętymi plecami i koronkowym przodem (H&M)
ostatnio kupuje bardzo mało biżuterii, więc skusiłam się też na drobna ozdobę ( New Look)








Kupiłam również sukienkę na wesele (czeka nas w czerwcu).
Sukienka jest srebrna, zastanawiam się teraz nad dodatkami buty etc.
Myślę o szpilkach w kolorze kobaltowym lub neonowy róż?
Może Wy Dziewczyny mi coś podpowiecie, co mogłoby fajnie wyglądać.
Wszelkie sugestie mile widziane :)

2 komentarze:

  1. bardzo fajne zakupy
    najbardziej podoba mi sie czarna bluzka na ramiaczkach z koronkowa wstawka x x x

    OdpowiedzUsuń
  2. Bizuteria jest piekna!:) Taka niby troche podchodzaca pod motyw aztecki :) bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń